Informatievoorziening
Dit onderzoek is uitgevoerd vóór de komst van onze nieuwe website en digitale nieuwsbrief. Dit waren tegelijkertijd twee van onze verbeterpunten. Met de nieuwe website zijn we in staat klanten meer informatie te geven over reeds uitgevoerde projecten en de achtergrond en visie van het bedrijf, waarvan de respondenten aangaven dit belangrijk te vinden bij de zoektocht naar een ingenieursbureau. Inmiddels zijn de bezoekersaantallen naar onze website flink gestegen.
Met de digitale nieuwsbrief voldoen we aan de vraag om meer informatie te geven over actuele ontwikkelingen, nieuwe diensten en nieuwtjes uit de sector. Ook zetten we social media frequenter in om te zorgen voor een betere informatievoorziening. Natuurlijk blijven we onderzoeken welke informatie en content u het liefst leest.
Interdisciplinair
Verder bleek dat veel klanten nog niet weten dat Geonius actief is in meerdere werkvelden. De meesten kennen ons van geotechniek (84%), milieu (78%), wegen (73%) en geodesie (66%). Op de website geven we een compleet overzicht van deze en onze andere werkvelden. Op die manier werken we aan onze uitstraling als interdisciplinair bureau.
Nu aan de slag
Klanten zijn over het algemeen tevreden over onze kennis en deskundigheid, betrokkenheid en pro-activiteit, kwaliteit van geleverde diensten, communicatie met Geonius en algemene dienstverlening. 98,7% van de respondenten gaf aan nogmaals zaken met ons te willen doen. Verbetering is nog mogelijk bij onze snelheid van handelen. Daarmee gaan we hard aan de slag de komende tijd.
▲
Neem contact op: +32 14 96 09 45
Contact | Werken bij |
Nieuws / Uitkomst klanttevredenheidsonderzoek 2017
Uitkomst klanttevredenheidsonderzoek 2017
7 december 2017
Afgelopen zomer heeft Geonius een klanttevredenheidsonderzoek door een externe partij laten uitvoeren. Over het algemeen waren de resultaten positief, maar natuurlijk zijn er ook verbeterpunten waarmee we aan de slag gaan. Van de 1050 verstuurde enquêtes hebben 167 relaties ons onderzoek ingevuld.